لوستر دیواری کلاسیک

لوستر دیواری کلاسیک

لوستر دیواری کلاسیک

  • سعید قاسمی
  • 1402 14 شهریور 12:59
  • 0 دیدگاه

لوستر دیواری کلاسیک تاثیر زیادی در بهتر دیده شدن فضای شما دارد به شرطی که بتوانید لوستر دیواری کلاسیک مناسب فضای خود را پیدا کنید شما نمی توانید از یک مدل لوستر برای همه فضا های خود مانند : آشپزخانه ، اتاق ، پذیرایی و راهرو ها از یک مدل لوستر دیواری کلاسیک استفاده کنید

لوستر دیواری کلاسیک 

لوستر دیواری کلاسیک به دلیل اینکه روی دیوار نصب شده و فضای خاصی را اشغال نمی کند طرفداران خاصی را دارد افرادی که امکان اضافه کردن وسیله جدید به مکانشان را ندارند بیش تر به سوی لوستر دیواری کلاسیک کشده می شوند لوستر دیواری کلاسیک دارای انواع مختلف است کا ما در هنر نور به معرفی آن ها می پردازیم تا شما با استفاده از این اطلاعات بتوانید بهترین مورد را برای خود اتخاب کنید .انواع لوستر دیواری کلاسیک در هنر نور نیز موجود می باشد .

معرفی لوستر دیواری کلاسیک 

منظور از لوستر دیواری کلاسیک به لوستر هایی که در دیوار نصب شده و شکل ظاهری آن ها مدرن نیست و بیشتر در ساخت این لوستر ها از طرح های قدیمی بهره گرفته شده است که در نوع خود زیبایی های فراوانی دارد از این لوستر می توان در خانه های کلاسک بهره گرفت و تزئینات خانه را با لوستر دیواری کلاسیک تکمیل کرد شما منزل خود را با هر طرح کلاسیکی تزئین کرده باشید می توانید یک لوستر دیواری کلاسیک مناسب آن را پیدا بکنید . در فروشگاه هنر نور انواع مدل لوستر دیواری کلاسیک  موجود می باشد.

تاثیر لوستر دیواری کلاسیک 

لوستر دیواری کلاسیک تاثیر زیادی در بهتر دیده شدن فضای شما دارد به شرطی که بتوانید لوستر دیواری کلاسیک مناسب فضای خود را پیدا کنید شما نمی توانید از یک مدل لوستر برای همه فضا های خود مانند : آشپزخانه ، اتاق ، پذیرایی و راهرو ها از یک مدل لوستر دیواری کلاسیک استفاده کنید .این کار نه تنها تاثیر مثبت بر فضای شما نخواهد داشت بلکه تاثیر منفی گذاشته و تزئینات شما را خراب خواهد کرد . در نتیجه باید در انتخاب لوستر بیشترین دقت لازم را به کار بگیرید.

انتخاب لوستر دیواری کلاسیک 

شما بعد از انتخاب لوستر دیواری کلاسیک انتخاب های دیگری را نیز پیش رو دارید مثلا  لوستر دیواری کلاسیک شما از کدام طرح موجود باشد یا جنس لوستری که می خواهید چه باشد سعی کنید انتخاب های خود را بر اساس نیاز خود تعیین کرده و سپس به خرید لوستر دیواری کلاسیک بروید البته نا گفته نماند در انتخاب لوستر دیواری کلاسیک هزینه ای که برای آن در نظر گرفته اید نیز تاثیر مستقیم در انتخاب لوستر شما دارد .

نصب لوستر دیواری کلاسیک 

شما با نصب لوستر دیواری کلاسیک در پذیرایی یا راه رو می توانید نور مورد نیاز این فضا ها را تامین کنید . و نیاز نیست شما به فکر تامین نور اضافی برای این محیط ها باشید. اگر می خواهید لوستر دیواری کلاسیک شما نور بیشتری داشته باشد آن را در کنج اتاق یا سالن به کار بگیرید. شما با نصب لوستر دیواری در اتاقتان باعث میشوید فضای اتاق باز تر بشود و نیاز به میز اضافی یا اشغال سطح میز نباشد . شما در لوستر خود می توانید هم از لامپ های ال ای دی استفاده کنید و هم از لامپ های معمولی 

نور مناسب در تهیه لوستر 

شما در هنگام  خرید لوستر دیواری کلاسیک خود باید دقت داشته باشید که فضای شما چقدر بزرگ است یا چقدر تاریک اگر فضایی که می خوهید در آن لوستر نصب کنید بزرگ باشد باید چندین لوستر دیواری تهیه کنید یا به دنبال لوستری باشید که چراغ های بیشتری داشته و نور بهتری به فضا می دهد  . همچنین می توانید از دو لوستر در کنار یک دیگر نیز بهره بگیرید تا نور مورد نیاز فضای شما را تامین کند شما می توانید برای بررسی نور مورد نیاز فضای خود با فروشگاه لوستر هنر نور مشاوره کنید .

ارتفاع نصب در لوستر 

شما علاوه بر مواردی که در خرید لوستر باید به آنها دقت کنید باید به نصف لوستر دیواری کلاسیک خود نیز دقت بدهید نصب نا مناسب لوستر می تواند باعث بد دیده شدن لوستر شما بشود  بهترین فاصله برای نصب لوستر از زمین یک مترو نیم است . البته نا گفته نماند که نصب لوستر در فضا های مختلف بزرگ و کوچک اندازه متفاوتی دارد .شما در نصب لوستر دیواری کلاسیک خود علاوه بر فاصله آن به زمین باید به فاصله دو لوستر به یک دیگر نیز دقت کنید . اگر می خواهید دو لوستر را در نزدیکی یک دیگر نصب کنید باید فاصله 25 تا 30 سانتی متر بین دو لوستر باشد. 

نصب لوستر دیواری کلاسیک در حیاط

در گذشته برای تامین نور بیرون منزل از مشعل استفاده می کردند و امروزه به جای استفاده از آتیش مشعل می توان در دیوار های حیاط از لوستر دیواری کلاسیک بهتره گرفت و نور مورد نیاز حیاط خود را با لوستر تامین کرد این لوستر ها را در فاصله های نزدیک به هم در دیوار ها نصب می کنند لوستر هایی که برای حیاط خانه استفاده می شود می تواند جنس های متفاوتی داشته باشد  مثلا: لوستر فلزی ، لوستر سنگی ، لوستر شیشه ای ، لوستر سرامیکی ، لوستر پلاستیکی که در اکثریت مواقع به دلیل قیمت مناسب و فضای باز از لوستر پلاستیکی برای نصب لوستر در حیاط استفاده می شود.

نصب لوستر دیواری در سرویس بهداشتی

لوستر دیواری کلاسیک را می تواند در فضا های سرویس بهداشتی نیز مورد استفاده قرار داد . چون در سرویس روطوبت موجود است رویه لوستر می تواند از لامپ محافظت کند . محل نصب لوستر دیواری کلاسیک در سرویس بهداشتی بالای آینه و روشویی است و شما می توانید با سلیقه خود این دو را شبیه بهم خردیده و محیط سرویس بهداشتی خود را زیبا کنید . امروزه انواع مختلف لوستر دیواری کلاسیک مناسب سرویس بهداشتی طراحی شده است .

نصب لوستر دیواری در راه پله ها 

راه پله ها یکی دیگر از فضا هایی است که شما با استفاده از لوستر دیواری کلاسیک می توانید آن را زیبا کنید و تزئین آن را به لوستر ها بسپارید . شما با اضافه کردن لوستر به راه پله های خود با یک تیر دو نشان را زده اید هم روشنایی لازم برای پله ها را تامین کرده اید هم زیبایی را به آن ها اضافه کرده اید . شما می توانید در انتخاب لوستر دیواری کلاسیک خود از فروشگاه روشنایی هنر نور مشاوره گرفته و بهترین انتخاب را داشته باشید .

انتخاب انواع لوستر دیواری 

شما می توانید علاوه بر لوستر دیواری کلاسیک در مورد انواع دیگر لوستر نیز تحقی مرده و از آنها نیز در فضا های مختلف خانه تان بهره بگیرید  برای خواندن و فهمیدن بقیه لوستر های موجود می توانید به سایت فروشگاه روشنایی هنر نور رفته و مقالات مرتبط را انتخاب کنید و در مورد همه مقاله های لوستر اطلاعاتی داشته باشید.

انتخاب کاغذ دیواری برای لوستر 

رنگ یا طرح دیواری که شما لوستر دیواری کلاسیک خود را روی آن می خواهید نصب کنید تاثیر بسزایی در زیبا نشان داده شدن لوستر و دیوار شما دارد. اگر طرح دیوار شما از رنگ های تیره است مثلا آبی و سبز سعی کنید نور لوستر دیواری کلاسیک شما با رنگ سفید باشد ولی اگر طرح دیوار شما ساده و به رنگ روشن بوده شما می توانید نور خروجی خود را تعغیر داده و از رنگ های پر رنگ آبی ، قرمز و سبزنصبت به فضای خانه خود بهره بگیرید.

استفاده از لوستر دیواری در کنار تابلو ها 

یکی از تزئیناتی که می توان در آن از لوستر دیواری کلاسیک بهره گرفت استفاه در کنار تابلو های موجود در دیوار خانه است شما می توانید در هر دو طرف  تابلو لوستر دیواری کلاسیک را نصب کنید این لوستر ها علاوه بر کارایی نور می توانند زیبایی خاصی به خانه و تابلو موجود در دیوار بدهند . شما می توانید با فروشگاه روشنایی هنر نور در مورد انتخاب لوستر دیواری کلاسیک  برای کنار تابلو مشاوره کنید.

لوستر دیواری کلاسیک شاخه ای 

کلاسیک ترین نوع لوستر، لوستر شاخه ای است که با داشتن شاخه های متفاوت می تواند نور زیادی را بر فضا پخش کند شما بر اساس نیازی که دارید می توانید لوستر دیواری کلاسیک با شاخه های متفاوت خریداری کنید این لوستر بیشتر از جنس های برنج ، برنز و مس ساخته شده است که فلزی گران قیمت است و موجب افزایش قیمت لوستر دیواری کلاسیک شاخه ای می شود.

قیمت لوستر دیواری کلاسیک 

قیمت لوستر دیواری کلاسیک بر اساس انتخاب هایی که شما می کنید متفاوت است . از انتخاب هایی که شما در انتخاب لوستر باید انجام بدهید : انتخاب اندازه و ابعاد ، جنس لوستر ، شرکت سازنده لوستر است . در کل باید بگویم که قیمت لوستر دیواری کلاسیک نسبت به بقیه لوستر های دیواری بیشتر است . پس بهتر است از قبل میزان هزینه ای که برای خرید لوستر دیواری کلاسیک می خواهید بدهید را مشخص کنید از عواملی که بر قیمت خرید لوستر تاثیر دارد: ابعاد بزرگ ، تزئینات زیاد ، جنس به کار رفته در لوستر ، ایرانی و خارجی بودن ، تعداد شاخه لوستر 

کلام آخر 

ما در فروشگاه اینترنتی هنر نور با سابقه طولانی در فعالیت در این زمینه دارای انواع مختلف لوستر هستیم و در این مقاله سعی کردیم به معرفی لوستر دیواری کلاسیک به شما تمام موارد را ذکر کنیم اگر شما می خواهید لوستر دیواری کلاسیک بخرید و نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید می توانید به صورت 24 ساعته با کارشناسان هنر نور در تماس باشید .

 

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!