وبلاگ

1402 11 آبان 01:36 سعید قاسمی

خرید لوستر شاخه ای

خرید لوستر شاخه ای؛ لوستر شاخه ‌ای یکی از نوع‌ های محبوب لوسترهاست. این لوستر دارای شاخه ‌های بلند و فراوانی است که به شکل ‌ها و الگوهای مختلف در طراحی می ‌آیند. طرح‌ ها می‌ توانند ساده و کلاسیک یا با جزئیات پیچیده و مدرن باشند. لوسترهای شاخه ‌ای معمولاً از مواد مختلفی مانند شیشه، کریستال، فلز و چوب ساخته می ‌شوند. این مواد می‌ توانند به طرح و استایل کلی لوستر تأثیر بگذارند. لوستر شاخه ‌ای با شاخه ‌های بسیار و دارای چراغ ‌های گوناگون می‌ تواند یک منظره روشنایی زیبا را ایجاد کند. نورهای آن می‌ توانند به صورت عمودی، افقی یا حلقه ‌ای قرار گیرند و نورپردازی مناسبی را فراهم کنند. با توجه به تنوع در طرح‌ ها، مواد ساخت و ویژگی ‌های فنی، لوسترهای شاخه ‌ای می‌ توانند به عنوان یک اثر هنری و نقش دار در دکوراسیون داخلی به شمار بیایند. البته قبل از خرید لوستر شاخه ‌ای، بهتر است نیازها و سلیقه خود را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به فضای مورد استفاده و سبک دکوراسیون خود، تصمیم بگیرید و نسبت به خرید لوستر شاخه ای اقدام نمایید. تا انتهای مقاله با ما باشید تا با مشخصات و خرید لوستر شاخه ای آشنا شوید.

ادامه مطلب
1402 09 آبان 02:24 سعید قاسمی

لوستر برنزی

لوستر برنزی؛ یکی دیگر از انواع لوسترهای پرفروش، لوستر برنزی است. این لوستر به دلیل زیبایی و دکوراسیونی که به فضا می دهد بسیار مورد تقاضاست و به خصوص در سالن های بزرگ و مجلل نصب می گردد. از این رو در این مقاله قصد داریم تا لوستر برنزی را به شما معرفی کنیم و نکاتی را که نیاز است برای خرید این لوستر بدانید را به شما بگوییم. پس اگر قصد خرید لوستر برنزی را دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

ادامه مطلب
1402 22 مهر 21:16 سعید قاسمی

قیمت لوستر

قیمت لوستر؛ برای اطلاع دقیق از قیمت خرید لوستر، بهتر است به فروشگاه ‌های محلی یا آنلاین معتبر مراجعه کنید. قیمت لوسترها بستگی به عواملی مانند طراحی، اندازه، مواد استفاده شده و برند مورد نظر متغیر است. همچنین، می‌ توانید در بازار دست دوم نیز به دنبال لوسترهای با قیمت مناسب بگردید. در هر صورت، توصیه می شود قبل از خرید، اطلاعات کاملی درباره محصول را جمع‌آوری کنید و قیمت ‌ها را مقایسه کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.
در این مقاله قیمت لوسترها را از نظر عوامل تعیین کننده، مقایسه می کنیم تا به شما در خرید یک لوستر با قیمت مناسب کمک کنیم.

ادامه مطلب
1402 15 مهر 16:07 سعید قاسمی

لوستر دیواری پذیرایی

لوستر دیواری پذیرایی

ادامه مطلب
1402 12 مهر 14:15 سعید قاسمی

لوستر آویز بلند مدرن

لوستر شاید در نگاه اول اهمیتی در فضای خانه نداشته باشد ولی به زیبایی دکوراسیون داخلی منزل را چند برابر می کند. لوستر های مدرن دارای جذابیت و طراحی منحصر به فردی است که محبوبیت خاص خود را دارد. لوستر های به ابعاد مستطیلی و مربعی نوعی لوستر های بلند مدرن محسوب می شوند. یکی از جالبت ترین ویژگی های لوستر های مدرن قابل تغییر بودن آن می باشد که می توانید با دکمه های مخصوص آن ها را به شکل دلخواه خود لوزی ، مستطیلی ، مربی و حالت های دیگر تغییر دهید. زیبا ترین ویژگی لوستر های آویز بلند مدرن این می باشد که به رنگ های مختلف می توانند نور پردازی کنند و زیبایی دکوراسیون داخلی منزل خود را متنوع ببینید.

ادامه مطلب
1402 10 مهر 13:06 سعید قاسمی

خرید لوستر

خرید لوستر یکی از اصلی ترین و مهم ترین لوازم ضروری است که باید وجود داشته باشد تا زیبایی و جلوه خاصی به فضای انتخابی بدهد. لوستر ها دارای انواع متفاوت و مختلفی هستند که با توجه به ویژگی هایی که هر کدام به صورت جداگانه دارند دسته بندی می شوند. سایت فروشگاهی هنر نور یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین فروشگاه هایی است که به تولید انواع لوستر ها با بهترین و با کیفیت ترین متریال هایی که می توانید موجب طول عمر لوستر تاثیر گذار است را مشاهده کنید. برای مشاهده محصولات و مشاهده ویژگی های آن ها می توانید از سایت هنر نور بازدید کنید. 

ادامه مطلب
1402 05 مهر 09:22 سعید قاسمی

لوستر سقفی برای سقف کوتاه

برخی از افراد این عقده را دارند که انتخاب برای لوستر هایی که سقف های کوتاه دارند سخت می باشد. انتخاب لوستر برای سقف های کوتاه با کمک طراحان منزل سایت فروشگاهی هنر نور می تواند به  راحتی انجام شود. مطابق با استاندارد های جهانی به سقف های دو متر و چهل و چهار سانتی متر و کمتر از آن را سقف های کوتاه می شناسند. در سقف های کوتاه هر چه لوستر های سقفی پنهای بیشتری داشته باشد ، کوتاهی سقف کمتر مشخص می شود. لوستر های سقفی مناسب هر گونه طراحی داخلی منزلی می باشد. 

ادامه مطلب
1402 04 مهر 09:43 سعید قاسمی

لوستر آویز بلند

لوستر آویز بلند با طراح ها و جنس های مختلف در بازار موجود است وبا انتخاب این نوع لوستر شما می توانید مناسب محیط خود به راحتی لوستر آویز بلند پیدا کنید این نوع لوستر به دلیل تنوع زیاد طرافداران کثیری دارد و همانطور که از اسم این نوع لوستر معلوم است ویژگی ظاهری آن بلند بودن آن است ما در هنر نور می خواهیم به شما کمک کنیم تا بتوانید لوستر آویز بلند مناسب فضای خود را انتخاب کنید در ضمن شما می توانید لوستر آویز بلند خود را از هنر نور خریداری بکنید .

ادامه مطلب
1402 03 مهر 10:15 سعید قاسمی

آباژور مدرن

اگر دقت کنید آباژور یکی از کلمات فرانسوی است که معنای آن به فارسی یعنی نورتاب اما اکثریت از همان آباژور استفاده می کنند . آباژور یکی از اصلی ترین اِلمان های روشنایی منزل می باشد . این وسیله معمولا از یک پایه ، چراغ و کلاهک ساخته شده است که قابلیت جا به جایی دارد و در هر کجا که بخواهید می توانید از آن استفاده نمایید . در چند سال گذشته استفاده از آباژور ها بسیار رواج پیدا کرده و استفاده زیادی از آن در دکوراسیون منزل می شود . در ادامه انواع آباژور ها را برایتان معرفی می کنیم و توضیحات کامل را در این باره در خدمتتان می گذاریم .

ادامه مطلب
1402 27 شهریور 09:47 سعید قاسمی

لوستر سقفی سبک

لوستر سقفی سبک کریستال ، لوستر سقفی سبک برنزی ، لوسترسقفی سبک سرامیکی ، لوسترسقفی سبک آنتیک ، لوستر سقفی سبک شاخه ای ، لوستر سقفی LED ، لوستر سقفی SMD ، لوستر سقفی مدرن 

ادامه مطلب