لوستر سقفی سبک

لوستر سقفی سبک

لوستر سقفی سبک

  • سعید قاسمی
  • 1402 27 شهریور 09:47
  • 0 دیدگاه

لوستر سقفی سبک کریستال ، لوستر سقفی سبک برنزی ، لوسترسقفی سبک سرامیکی ، لوسترسقفی سبک آنتیک ، لوستر سقفی سبک شاخه ای ، لوستر سقفی LED ، لوستر سقفی SMD ، لوستر سقفی مدرن 

لوستر سقفی سبک 

لوستر سقفی سبک برای خرید می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد . لوستر سقفی سبک خود را در اسمش معرفی می کند یک لوستری که از سقف نصب می شود و دارای وزنی سبک است این نوع لوستر برای کسانی که مدام در حال جابه جایی هستند مناسب تر است چون به دلیل سبک بودن می توان به راحتی آن را از مکانی به مکانی دیگر انتقال داد . لوستر سقفی سبک دارای تنوع بالایی است و شما می توانید مناسب فضای خود این لوستر ها را انتخاب کنید برای خرید لوستر سقفی سبک با ما همراه باشید.

لوستر سقفی سبک 

انواع لوستر سقفی سبک 

همانظور که گفتیم لوستر سقفی سبک دارای انواع مختلف است که شما بر اساس نیاز خود و توانایی مالی که دارید می توانید انتخاب کنید که از کدام نوع لوستر برای خرید می خواهید لوستر سقفی سبک را باید بر اساس شکل ظاهری ، اندازه ، و جنس آن گزینش کنید ما در ادامه این مقاله به برسی انواع لوستر سقفی سبک خواهیم پرداخت که شامل : لوستر سقفی سبک کریستال ، لوستر سقفی سبک برنزی ، لوسترسقفی سبک سرامیکی ، لوسترسقفی سبک آنتیک ، لوستر سقفی سبک شاخه ای ، لوستر سقفی LED ، لوستر سقفی SMD ، لوستر سقفی مدرن 

لوستر سقفی سبک کریستال

لوستر سقفی سبک کریستال نوعی لوستر است که در آن از کریستان برای تزئین بهره می گیرند و اگر بخواهیم لوستر سقفی سبک کریستال خریداری کنیم باید مدلی که در آن از کریستال های کمتری استفاده شده درنظر بگیریم چون هر چقدر تعداد کریستال های این نوع لوستر افزایش پیدا کند وزن لوستر نیز بالا می رود لوستر سقفی سبک کریستال دارای دو مدل کلاسیک و مدرن است که لوستر کلاسیک مناسب خانه های با وسایل سلطنتی است و مدل لوستر مدرن خود دارای مدل های مختلف است از جمله گرد ، مربعی ، چهار گوش نا گفته نماند که هر چقدر تعداد کریستال در لوستر ها بیشتر استفاده می شود قیمت نیز افزایش پیدا می کند.

لوستر سقفی سبک برنزی

لوستر سقفی سبک برنزی که از یک نوع فلز با آلیاژ مس و قلع به وجود آمده است و از گذشتگان مورد استفاده در تزئینات خانگی بوده و این فلز دارای وزن زیادی است ما برای اینکه یک لوستر سقفی سبک برنزی داشته باشیم باید از نوعی خریداری کنید که برنز به کار رفته در آن کم باشد یا برای داشتن لوستر سقفی سبک برنزی می توانیم از اندازه های کوچک آن خریداری کنیم لوستر سقفی سبک برنزی خود دارای سه نوع است که در نوع های مختلف وزن های متفاوتی نیز دارد : لوسترسقفی سبک سرامیکی ، لوسترسقفی سبک آنتیک ، لوستر سقفی سبک شاخه ای

لوسترسقفی سبک سرامیکی

لوسترسقفی سبک سرامیکی که دارای جنس تلفیقی از سرامیک و برنز است بر اساس اندازه انتخابی  شما دارای وزن های متفاوتی است در این نوع لوستر از سرامیک تو خالی برای کاهش وزن استفاده می شود و از برنز برای تزئین لوستر مورد استفاده قرار می گیرد لوسترسقفی سبک سرامیکی دارای طرح های مختلفی است که به شکل های سنتی و مدرن مورد استقبال افراد زیادی قرر می گیرد .

لوستر سقفی سبک آنتیک

لوسترسقفی سبک آنتیک که بیشتر در خانه های سنتی مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر از فلز برنز برای ساخت آن مورد استفاده قرار می دهند شما باید مانند مورد های قبلی  در این مورد نیز باید دقت کنید تا از برنز کمتری در ساخت لوستر به کار گرفته شود تا وزن آن نیز کم باشد لوسترسقفی سبک آنتیک می تواند زیبایی خاصی به خانه های شما بدهد فقط در خرید لوسترسقفی سبک آنتیک توجه داشته باشید که فلز استفاده شده در آن اصل باشد امکان دارد با استفاده از فلز های نا مرغوب دیگر لوستر را ساخته باشند و به اسم لوسترسقفی سبک آنتیک بفروشند که در ادامه زیبایی خود را به سرعت از دست بدهد.
 لوستر سقفی سبک آنتیک

لوسترسقفی سبک شاخه ای

لوسترسقفی سبک شاخه ای یکی دیگر از لوستر هایی است که در ساخت آن از فلز برنز بهره می گیرند .این نوع لوستر دارای قیمت بالاتری نسبت به لوستر سقفی سبک برنزی دارد به دلیل اینکه در این لوستر ها از آبکاری های طلا ، نقره ، آنتیک برای زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار می دهند برای خرید لوسترسقفی سبک شاخه ای می توانید به فروشگاه هنر نور مراجعه کنید .

آبکاری لوستر های برنزی 

آبکاری لوستر های برنزی دارای کار های متفاوتی با جنس های متفاوت است مثلا آب کاری دارای دسته های آبکاری کروم ، آبکاری طلا ، و آبکاری آنتیک است که هر سه این آبکاری ها از نظر رنگ با یک دیگر متفاوت است و طریقه این آبکاری نیز دارای روش های متفاوتی  می باشد مثلا آبکاری به روش فانتو کروم ، الکتریکی ، هیدرو گرافی که در ادامه به توضیح هر یک پرداخته ایم.

آبکاری کروم لوستر 

آبکاری کروم لوستر که همان آبکاری نقره است در این روش فلز را به رنگ نقره در می آورند . در این نوع آب کاری لوستر ها دارای شفافیت فراوانی می شوند و بسیار برق می زنند لوستر ها دارای آب کاری کروم دارای طرافداران خاصی است و شما می توانید این رنگ از لوستر خود را با هر خانه ای تطابق دهید اگر روش اعمال رنگ در آبکاری کروم لوستر به خوبی انجام بشود رنگ آن کدر نخواهد شد. آبکاری لوستر به صورت کروم بیشتر در خانه های مدرن استفاده می شود .

آبکاری طلا لوستر 

آبکاری طلا لوستر به آبکاری گفته می شود که فلز را به رنگ طلایی در می آورد که خود دارای سه بخش آبکاری رنگ طلایی است که شامل : آبکاری با آب زرد ، آبکاری با آب طلای 24 عیار ، آبکاری طلایی فورتیک اشاره کرد که در بین این سه روش گران ترین و زیبا ترین روش آبکاری ، آبکاری با طلای 24عیار است . که برای خرید لوستر با آبکاری طلا باید هزینه زیادی را پرداخت و زیبایی دو چندان از یک لوستر را به دست آورد.

آبکاری آنتیک لوستر 

آبکاری آنتیک لوستر امروزه طرافداران زیادی را به سمت خود توانسته جذب کنند و بیشتر افراد لوستر با آبکاری آنتیک را خریداری می کنند نا گفته نماند لوستر با آبکاری آنتیک دارای قیمت مناسب تری نیز است در آبکاری آنتیک لوستر از رنگ طلایی استفاده شده است که حالتی قدیمی و کهنه به آن داده اند به صورتی که انگار این لوستر باقی مانده از سالیان دراز است . شما می توانید لوستر با آبکاری آنتیک را در انواع فضا ها مورد استفاده قرار دهید .

لوستر سقفی سبک LED

سقفی سبک LED یکی از بهترین گزینه ها برای خرید لوستری سبک است . لوستر سقفی سبک LED هنگام ورود به کشورمان دارای طرفداران زیادی بود به این دلیل که برای اولین بار لوستری وارد کشور شده بود که می توانستند از راه دور آن را کنترل کنند یا رنگ آن را تعغیر بدهند . لوستر سقفی سبک LED دارای یک سینی استیل یا آهن نازک است و می توان از دو نوع لامپ برای آن استفاده کرد: یک نوع لامچ که دارای نور یخی و بدون تغییر رنگ و نوع دیگر که دارای تغییر رنگ بوده و رنگ های آن بنفش ، آبی ، قرمز است .

لوستر سقفی سبک SMD

لوستر سقفی سبک SMD یکی دیگر از لوستر های سقفی  است که شما به عنوان لوستر سقفی سبک می توانید خرید بکنید . لوستر سقفی سبک SMD بیشتر در خانه های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد . و از جنس های مختلفی برای ساخت این نوع لوستر استفاده می کنند مانند: چوب ، شیشه ، فلز  که شما می توانید برای سبک بودن لوستر خود از لوستر با جنس های شیشه یا چوب بهره بگیرید. لامپ های SMD از زیر شاخه های لامپ های LED هستند با این تفاوت که نور لامپ های SMD بیشتر است . و از دیگر مزایایی این لامپ علاوه بر نور بیشتر می توان به یکنواختی نور و ملایم بدون آن اشاره کرد و دارای پردازش نور به رنگ های :آفتابی ، مهتابی ، ترکیبی است .

لوستر سقفی سبک SMD

لوستر سقفی سبک مدرن 

لوستر سقفی سبک مدرن که دارای انواع مختلفی با شکل های متفاوتی است می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید شما باشد و شما حتما به انواع طرخ خای این لوستر دقت کنید لوستر سقفی سبک مدرن دارای تزئینات زیادی مانند لوستر های کریستالی و برنزی نیستند و طرح های ساده تری دارند به همین دلیل سبک تر نیز هستند و دارای قیمت پایین تری نسبت به دو مدل قبلی هستند . خانه های که دارای ساختاری مدرن دارند به زیبایی تمام می توانند از لوستر سقفی سبک مدرن بهره ببرند .

کلام آخر 

ما در فروشگاه روشنایی هنر نور با سابقه ظولانی در این ضمینه دارای همه نوع لوستر سقفی سبک هستیم از جمله لوستر سقفی سبک مدرن ، لوستر سقفی سبک کریستالی ، لوستر سقفی سبک برنزی  و تمام تلاش خود را برای معرفی این لوستر ها به شما انجام داده ایم اگر شما می خواهید لوستر سقفی سبک بخرید یا نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید می توانید به صورت 24 ساعته با همکاران ما در فروشگاه هنر نور تماس گرفته تا آن ها به سوالات شما به صورت دقیق جوابگو باشند .

 

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!