لوستر دیواری برنزی

لوستر دیواری برنزی

لوستر دیواری برنزی

  • سعید قاسمی
  • 1402 21 شهریور 08:56
  • 0 دیدگاه

لوستر دیواری برنزی  را بیشتر در فضای هال و سالن پذیرایی مورد استفاده قرار می دهند . استفاده از لوستر دیواری برنزی در فضای هال و پذیرایی، می تواند خانه شما را تعغیر دهد و زیبا تر جلوه کند . استفاده از لوستر دیواری برنزی نیاز به خانه ای مخصوص ندارد و شما با هر دکوراسیونی در منزلتان می توانید از لوستر دیواری برنزی استفاده کنید شما علاوه بر منزل می توانید از این لوستر در هتل ، رستوران و تالار ها نیز مورد استفاده قرار دهید

لوستر دیواری برنزی 

لوستر دیواری برنزی یکی دیگر از لوستر هایی است که شما با استفاده از آن می توانید به خانه خود نور و زیبایی ببخشید مخصوصا شمایی که می خواهید از لوستر دیواری برنزی استفاده کنید . این نوع لوستر در انواع مختلف موجود است و شما نیز باید قبل از خرید با انواع لوستر دیواری برنزی آشنا باشید تا بتوانید خریدی مناسب برای مکان خود داشته باشید ما در فروشگاه هنر نور انواع لوستر دیواری برنزی را بفروش می رسانیم و شما نیز می توانید لوستر خود را پس از انتخاب از ما تهیه کنید .

معرفی لوستر دیواری برنزی 

لوستر دیواری برنزی نوعی لوستر دیواری با جنس برنز است که به صورت تک شاخ و چند شاخه است و به دیوار نصب می شود . لوستر دیواری برنزی نام دیگری نیز دارد بنام  چراغ دیواری برنزی که مورد استفاده در فضاهایی مانند : سالن پذیرایی ،اتاق ها ، راهرو ها ، راه پله ها ، تالار های پذیرایی است . لوستر دیواری برنزی علاوه بر استفاده برای تزئین مورد استفاده برای ایجاد نور و روشنایی زیاد است . تنوع در لوستر دیواری برنزی بسیار زیاد است.

جنس لوستر دیواری برنزی 

لوستر دیواری برنزی لوستری است که در ساخت آن از فلز برنز استفاده شده است . و فلز برنز نیز خود از آلیاژ مس و قلع است . فلز برنز از گذشتگان در کشور ایران و جهان مورد استفاده بوده به خصوص در کار هایی تزئینی . از فلز برنج در ساخت لوستر های برنزی استفاده می کنند چون  برنج نسبت به برنز مقاومت بهتری در برابر تغییر رنگ ، اکسید و کدر شدن ، انعطاف پذیری بالا ، و رنگ طلایی بیشتری نسبت به برنز دارد . به همین دلیل خوب است که در لوستر دیواری برنزی خود مقداری برنج نیز داشته باشید .

طراحی لوستر دیواری برنزی 

لوستر دیواری برنزی دارای طراحی های متفاوت و زیادی است بعضی از لوستر دیواری برنزی 
ها دارای شاخه هایی هستند که شکل ظاهری لوستر را تشکیل می دهند که به آن ها سبک طراحی ایتالیایی می گویند و در ظاهر آن ها از سیاه قلم کاری استفاده می شود . در لوستر دیواری برنزی 
سعی می شود از کریستال هایی آویز کم تری استفاده شود ولی در بعضی مدل ها شما می توانید لوستر دیواری برنزی با آویز هایی کریستالی نیز پیدا کنید .

کاربرد لوستر دیواری برنزی 

لوستر دیواری برنزی  را بیشتر در فضای هال و سالن پذیرایی مورد استفاده قرار می دهند . استفاده از لوستر دیواری برنزی در فضای هال و پذیرایی، می تواند خانه شما را تعغیر دهد و زیبا تر جلوه کند . استفاده از لوستر دیواری برنزی نیاز به خانه ای مخصوص ندارد و شما با هر دکوراسیونی در منزلتان می توانید از لوستر دیواری برنزی استفاده کنید شما علاوه بر منزل می توانید از این لوستر در هتل ، رستوران و تالار ها نیز مورد استفاده قرار دهید .

دقت در خرید لوستر دیواری برنزی 

خرید لوستر دیواری برنزی  نیاز به دقت در انتخاب دارد تا شما بتوانید لوستر مناسب خود را انتخاب بکنید . شما در خرید لوستر خود باید به شاخه ها و تنوع سایز در تعداد شاخه ها داشته باشید تا مقدار نوری که از لوستر دیواری برنزی خود به دست خواهید آورد را بدانید علاوه بر نور شما باید موارد دیگر ی را مطابق فضای خود انتخاب کنید از جمله : نوع و رنگ کریسال به کار رفته در لوستر ، رنگ لوستر ، سبک و مدل لوستر دیواری برنزی این موارد تاثیر بسزایی در زیبا تر نشان دادن خانه شما است .

آبکاری لوستر دیواری برنزی 

آبکاری لوستر دیواری برنزی انواع مختلفی دارد . که شامل سه دسته است :آبکاری کروم ، آبکاری طلایی ، آبکاری آنتیک که شما می توانید لوستر دیواری برنزی خود را با این سه نوع رنگ لوستر انتخاب کنید . علاوه بر تناژ رنگ لوستر ها روش اعمال رنگ نیز متفاوت است رنگ لوستر را به سه روش آبکاری فانتوکروم ،آبکاری الکتریکی وآبکاری  هیدرو گرافی است هر در دوام رنگ لوستر ها تاثیر بسزایی دارد . در ادامه مطلب ما به توضیح بقیه آبکاری ها برای شناخت بیشتر شما درخرید لوستر دیواری برنزی پرداخته ایم .

آبکاری کروم لوستر دیواری برنزی 

در خرید لوستر دیواری برنزی شما می توانید لوستر با آبکاری کروم را انتخاب بکنید . آبکاری کروم به آبکاری نقره می گویند که در این نوع آبکاری فلز لوستر را به رنگ نقره ای در می آورند .رنگ نقره ای در فلز برنزی می تواند با ارزش باشد و زیبایی خاصی به منزل شما بدهد از لوستر با آبکاری نقره بیشتر در خانه های مدرن استفاده می کنند . ولی در حالت کلی با زیبایی و جنسی که این نوع لوستر دارد می شود در همه فضا ها از آن مورد استفاده قرار داد .

آبکاری طلا لوستر دیواری برنزی 

همانطور که از اسم آبکاری طلا در لوستر دیواری برنزی معلوم است با استفاده از این آبکاری رنگ لوستر را به رنگ  طلایی در می آورند ولی در آورند رنگ فلز برنزی به طلایی نیز داری سه تناژ رنگ است از جمله : آب زرد ، آب طلای 24 عیار ، آبکاری طلای فورتیک که در بین این آبکاری طلا ، رنگ طلای 24 عیار از همه این موارد قیمت بالاتری دارد و شما باید برای داشتن لوستر دیواری برنزی با طلای 24 عیار هزینه بیشتری بپردازید .

آبکاری آنتیک لوستر دیواری برنزی 

آبکاری آنتیک که یکی از آبکاری های مورد استفاده در لوستر دیواری برنزی است و امروزه طرفداران زیادی را توانسته به سمت خود جذب کند . رنگ این آبکاری بر پایه طلایی است که سعی شده آن را به حالتی کهنه در بیاورند زیبایی آبکاری  آنتیک در قدیمی نشان دادن لوستر است و هدف از این آبکاری نیز این بوده که لوستر های تازه را به شکل قدیمی نشان دهند و این آبکاری توانسته موفقیت خوبی را کسب کند . شما اگر در اطراف خود دقت کنید لوستر با آبکاری آنتیک را به فراوانی خواهید یافت .

لوستر متناسب با خانه 

لوستری که شما برای خانه خود انتخاب می کنید باید متناسب با خانه شما باشد اگر شمل فضای کوچکی داردید نیاز نیست از یک لوستر دیواری بزرگ بهره بگیرید یا اگر فضای شما کم است سعی کنید یک لوستر دیواری برنزی با تعدا شاخه های کم را خریداری کنید حتی تعدا لوستر دیواری برنزی  نصب شده در دیوار خانه شما می تواند تاثیر زیادی در زیبا دیده شدن منزلتان یا بر عکس بد دیده شدن آن تاثیر بگذارد . همچنین سعی کنید متناسب با خانه تان مدرن یا کلاسیک بودن آن مدل لوستر دیواری برنزی خود را انتخاب کنید .

تاثیر لوستر در دکوراسیون 

لوستر دیواری برنزی  علاوه بر نوری که دارد می تواند یکی از ابزار های دکوراسیون شما باشد و شما از لوستر دیواری برنزی به منظور نور دهی استفاده نکنید و فقظ برای شما جنبه تزئینی داشته باشد و متناسب با فضایی که دارد مدلی را با آ فضا انتخاب و نصب کنید در بیشتر موارد خرید به منظور استفاده از نور لوستر دیواری برنزی خرید نمی کنند و هدف از خرید لوستر زیبا کردن یک فضا و مورد تزئینی لوستر خریداری می شود شنا نیز می توانید نصبت به فضایی که دارید لوستر تزئینی خود را از فروشگاه روشنایی هنر نور تهییه کنید .

نصب لوستر دیواری برنزی در دو طرف تابلو ها 

همانطور که گفتیم از لوستر دیواری برنزی به عنوان تزئین نیز استفاده می کنند . شما می توانید با لوستر دیواری برنزی در دو طرف تابلو نصب شده در دیوار خود زیبایی خاصی را به آن بدهید لوستر دیواری برنزی با نوری که دارد از دو طرف به تابلو می تواند در بیشتر دیده شدن تابلو تاثیر بسزایی داشته باشد شما برای استفاده از لوستر دیواری برنزی در دو طرف تابلو باید لوستری انتخاب کنید که متناسب با تابلو روی دیوار باشد 

لوستر دیواری برنزی در کنار آینه 

شاید قبلا دیده باشید که در بالا یا کنار آینه روشویی در سرویس بهداشتی از لوستر دیواری برنزی استفاده کرده باشند این کار علاوه بر جنبه نور در سرویس بهداشتی زیبایی خاصی به سرویس بهداشتی شما می دهد شما می توانید لوستر دیواری برنزی را یم تا دو مورد در سرویس بهداشتی استفاده کنید سعی کنید در انتخاب لوستر دیواری برنزی دقت لازم را بدهید تا مطابق با آینه نصب شده در مکان باشد و زیبایی خوبی را فضا بدهد . شما نیز می توانید لوستر دیواری برنزی خود را از فروشگاه هنر نور انتخاب کنید .

قیمت لوستر دیواری برنزی 

اگر شما می خواهید لوستر دیواری برنزی را تهیه کنید باید بگوییم که فلز برنز فلزی با ارزش است و قیمت نسبنا بالایی دارد علاوه بر جنس این لوستر باید به فاکتور هایی دیگری مانند : جنس ، وزن ، ابعاد ، تعداد شاخه ها ، برند تولید کننده  که تاثیر در قیمت لوستر دیواری برنزی دقت داشته باشید شما می توانید برای فهمیدن قیمت لوستر مورد نظر خود به فروشگاه هنر نور مراجعه کنید و با قیمت انواع لوستر آشنا بشوید .

کلام آخر 

ما در فروشگاه هنر نور سابقه طولانی در تولید و فروش لوستر دیواری برنزی داریم و شما نیز می توانید هر گونه اطلاعاتی در مورد لوستر دیواری برنزی نیاز داشتید با کارشناسان ما به صورت 24 ساعته تماس حاصل نمایید .

 

 

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!